ATB to nowoczesne kolekcje mebli dla dzieci, dostępne również w wersji dla niemowląt. W tym przypadku producent nie zapomniał o informacji z jakich materiałów są mebelki 🙂 Stąd wiemy że fronty drzwi , szkielet wykonane są z płyty laminowanej , natomiast fronty szuflad i uchwyty lakierowane. Zestawienie dwóch kolorów daje odczucie ciepła i spokoju, przy czym zyskuje sympatię wielu klientów. Przy tak żywej kolorystyce aż prosi się o ciekawszy i fantazyjny kształt. W skład tej kolekcji wchodzą: łóżeczka, regały, komoda, szafy, oraz półka. Cena podstawowego zestawu łóżeczko, komoda,szafa waha się w granicy 2944 zł. Cena w miarę przystępna.
Obiektywnie patrząc meble Klupś, Baby Vox czy Bellamy przewyższają produkty ATB ze względu na różnorodność wzorów, cenę, jakość oraz elastyczność i szerokość dystrybucji .
ATB Marsylia 4,0 | Nasz ranking (skala 1-6) | |||||
Cena Detal | Cena do jakości | Wygląd | Jakość | Bezpieczeństwo | Funkcjonalność | Ogólna ocena |
2944 zł. | 4,2 | 4,2 | 3,8 | 3,8 | 3,9 | 4,0 |
„Zdarza się, że renomowane dziecięce sklepy internetowe i stacjonarne chcące rzetelnie promować i sprzedawać meble tej firmy są traktowane nie jako potencjalni partnerzy, ale wręcz jak zwykli intruzi” – interesujące 🙂 Droga Redakcjo! Dlaczego nie mogą się Państwo pogodzić z tym, że niektóre firmy produkujące meble pragną je udostępniać klientom na własnych zasadach t.j. reklamując i sprzedając meble poprzez własne strony internetowe, sklepy firmowe? Nie rozumiem co jest w tym złego. Pierwszy raz spotykam się z taką polityką, żeby portal – skądinąd bardzo pomocny ze względu na zasób informacji – żalił się, że pewne firmy nie chcą z nimi współpracować (tak, mam na myśli Państwa oraz stronę „Dino”).
Proszę o przemyślenie swoich poczynań. Pozdrawiam.
Nasza opinia odnośnie dystrybucji mebli ATB jest przemyślana i opiera się na doskonale nam znanych, niepodważalnych faktach. Nie jesteśmy forum meblowym, które bezpodstawnie kogokolwiek krzywdzi, wręcz przeciwnie zawsze staramy się docenić dobrych polskich producentów mebli dziecięcych. Ale musimy być obiektywni, gdy interes klientów jest w sposób oczywisty naruszony.
Firma ATB może rzecz jasna prowadzić dowolną politykę dystrybucyjną swoich mebli dziecięcych. Naszym oczywistym prawem jest jednak oceniać ją ze względu na interes konsumentów, który w tym przypadku jest ewidentnie naruszony, gdyż ograniczenie ilości dystrybutorów narusza konkurencję i wpływa na ceny i dostęp klientów do towaru. Szczególnie, że znamy dobrze kulisy i przyczyny prowadzonej obecnie przez ATB polityki sprzedaży .
Zawsze jednak można przemyśleć sprawę i wyciągnąć wnioski z aktualnej sytuacji, zmieniając swoją strategię dystrybucji, ku niewątpliwemu zadowoleniu dużej rzeszy klientów w Polsce. W dalszej perspektywie niewątpliwie przełoży się to na wzrost popularności i sprzedaży mebli ATB oraz ich wyższe notowania .
Niczym nieuzasadniona odmowa współpracy jest czynem nieuczciwej konkurencji i tym samym jest niezgodna z polskim prawem. Jest to również praktyka, która „uderza” w interes konsumentów.